Lördag



Igår! Då fick jag & mamma träffa lilla Tuva. & Lina såklart, vi fick se det lilla livet. Hon var mycket mindre än vad jag föreställde mej och tanken på att Mira varit ännu mindre finns inte..
Tänk att något så litet är så mycket älskat : ) Nu håller vi alla tummar vi har för att dom får komma hem snart så man får se dom varje dag!

Dagen idag. Började med att jag sovit hela natten & Mira också, eftersom hon varit lite förkyld i veckan sover hon jätte dåligt. Det behövdes en natt sömn då jag mådde jätte illa igår kväll & sov 3 timmar natten innan. Upp, på med kläder & smink, Säffle för jobb, mot Åmål, Ica, hem & där är Karin som ska vara värdinna för me & i-partyt.
Jätte trevligt & många som kom. Magda+mamma & Tovali, Cici & Alvar, Camilla & Ebba, Maria & Neo, Marie & Alvin, Emilie & lilla Hayle. Jag köpte 2 par brallor till Mira som var ur söta : )





mitt allt ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0