morgon-mys


Morgon-mys med den bästa ♥







Nu har gumman precis lagt sej & jag hoppas att hon sover bättre än vad hon har gjort dom senaste dagarna då hon knappt sovit något på dagen.. Jag tror det är tänder som spökar, eller förkyldning.

Idag fick jag knäckebröd & kiwi till frukost! Men jag är såklart hungrig igen, det mättade ingenting.. Jag har även hunnit ringa mitt nuvarande elbolag & mitt kommande elbolag då jag ska byta : ) Nu är det löst iaf, bra Marie! Det är en sån där grej som man skjuter på & tar högst 5 minuter att göra, så nu känns det bättre !

PUSS & KRAM

Kommentarer
Postat av: Katja

va konstigt! liv har de senaste 3 dagarna inte sovit något på dagen, blev lite orolig, men det kanske är fler tänder på väg då? Om Mira är likadan? :)

2011-02-07 @ 12:43:03
URL: http://katjawallin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0