saknar..


Godmorgon, fy fan vilket väder !! Jag vill inte ens kolla ut. Jag skulle egentligen ha åkt till Säffle och jobbat, men Mira har åkt på någon förkyldning så hon hostar & snorar. Då vill jag inte lämna bort henne. Men imorgon, då ska jag jobba.

Imorgon ska jag även ha Me & I-party här hemma hos mej. Karin H har blivit försäljare så hon kommer hit. Det kommer även lite folk, camilla & Ebba, Monica, Magda & mor, Cici & mor, plus ett par som är "ett kankse" än, men hoppas dom kommer iaf.

Lina, Lina, Lina, Lina, Lina, Lina, Lina! Kom hem nu med lilla Tuva, jag har haft så tråkigt dessa dagar som du varit iväg & jag har absolut ingenting att göra. Annars var ju du oftast här varenda dag med mej & Mira.
Idag åker antagligen jag & mamma ner till er i snöstormen!
Vi saknar er.



liten Mira & stolt moster ♥


Kommentarer
Postat av: mostra

Snart kommer vi nog hem för gumman äter jätte bra nu !

2011-02-12 @ 13:58:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0