torsdag


Godmorgon !
Idag vaknade jag av att Mira låg & brottades med en stor nalle som hon har i sin säng : ) Haha, så sött! Upp, byta kissblöjan, koka gröt & gett Mira frukost! Nu ska jag försöka få i mej frukost också. Tee & yogert!



Snart kommer nog pappsen hit så han kan passa Mira medans jag är och hjälper till nere på Karlberg en sväng så Patrik kan åka hem & lämna hunden till mormor.
Jag undrar jag om jag kan motstå allt godis där nere ? Nu har jag klarat snart 2 veckor utan godis på veckan och mer än så vill jag klara men troligtvist spricker det idag när jag kommer dit ner : )

PUSS & KRAM

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Jadu, sist vi vägde henne så vägde hon 4250 g. :) Så ska bli spännande & se va hon väger idag. :)



Ja de tycker ja vi får göra. :) Blir inte att man gör så mkt när man har en liten känns de som. :P



Kram

2011-02-17 @ 09:27:13
URL: http://emiliemimmijohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0