13/1



Torsdag kväll !
Äntligen är det snart Fredag & med det innebär det godis för mig! Jag har hållt mej hela veckan nu.. Fast nu när jag tänker på att jag kan köpa mej en stor påse godis är jag inte särskilt sugen, men antar att det kommer imorgon! Tänk om jag kunde hålla mej till att bara äta på Lördagar ? vi får se på den saken.

Brorsdottern Alva har varit här på eftermiddagen, det var meningen att hon skulle med hem till mamma men hon ville hellre komma till mej ! Vi har badat, lekt bäbis, lekt doktor, lekt massage & massa annat.
Vi var även hos mormor ( min ) & käkade våfflor! jätte gott : )









Alva hade även manikäng med min gamla ursnygga sexiga pjamas! hahaha, hon hittade även ett par gamla lika underbart snygga string trosor som hon promt skulle få på sej : ) SÖTOOONGE!

Nu ska jag hoppa till soffan & senare ner till tvätten och hämta upp allt som finns där, puust.

PUSS & KRAM

Kommentarer
Postat av: wero

Hahahahahaaa ja dör av skratt!! lånar en bild om de är okej:)

2011-01-14 @ 22:54:52
URL: http://misswero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0