18/1



Wihooo, jag har kört zumba i 1 hel timme : ) Konstigt nog var det inte lika jobbigt idag som det brukar vara, men jag tror att det är för att jag skrivade ner värmen igår för vi har fått så fruktansävrt varmt nu när det är varmare ute. Så antagligen blev det inte lika varmt för mej & därmed känns det som man inte kämpar lika mycket. Kan vara så, vem vet? Nu efter känns det skönt att ha tränat iaf & nu kan jag hoppa i säng med gott samvete!

Imorgon tror jag att jag & Mira tar oss en tur till öppna förskolan för sopp-lunch, om vi är uppe i tid & hon inte lägger sej och sover innen vi ska ge oss ivög. Det brukar dom alltid lyckas pricka in då alla sagar ser olika ut med sovtider på dagen, beroende när hon vankar på morgonen. Hoppas det är någon god soppa så jag slippet äta frukost : )





Har ni haft en bra dag?

Nu ska jag slänga mej i duschen & tvåla in kroppen innan jag lägger mej & sover! Håret duschade jag igår så det får väntas till imorgon det.

PUSS & KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0