19/1



Hej hopp i galopp!
Dagen blev inte riktigt som tänkt.
Började med att dra iväg ner till öppna förskolan där det var MASSOR av folk, unga, gamla, barn & bäbisar.. & överallt. Man kunde knappt ha "bäbisarna" på golvet för antingen blev dom påspringda, klämda eller bortputtade. Men vi fick iaf lite soppa till slut : ) Drog iväg till stan för att möta min kära syster & vi gick in på röda korset där dom hade rea, alla kläder & skor 10:-, men vi belv väldigt förvånade när det var så ur plockat.. Antagligen ska vår-kollektionen in : ) HAHA. Iaf, vi tog oss en fika inne på Oscar`s där jag inte vart innan & det var jätte mysigt och framför allt trevligt att träffa Rebecka som jag inte sett på länge. Surprise surprise, Josefiin ringer & säger att hon är på väg hem från Trollis så även hon kommer och fikar med oss ! Hihihi, kul & ses igen. Promenera hem, i med en pan-pizza i magen, promenera med Henrik till gymmet ( som ligget på andra sidan stan ) träna, promenera hem till Henrik K & Sandra där min Henke & Mira är. Pratade massor med Sandra om allt möjligt! promenera hem i kylan, slänga i sej riktig mat, iväg ner till Ica för att handla & äntligen är jag hemma & Mira sover så snart blir det en lång varm dusch!

Hoppas ni haft en bra dag !





PUSS & KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0