bra dag


En heldag i Trollhättan har vi haft, jag, Mira & Lina : ) Vi åkte vid 11-tiden i förmiddags & var inte hemma förens 19.00 ca tror jag. Jag & Mira var med och kollade när Lina var på ultraljud, guuuud vad mysigt det var! Jag längtar tillbaka från när vi gjorde det, dock hade vi en sjukt störd, tråkig, sur fitt-doktor, eller sjuksköterska.. Så hon förstörde hela väran dag för ultraljudet. Vi såg det lilla livet & om jag får säga blir det nog en han! ♥



Mira satt i tomtens fotölj, fast ingen tomte där!



tog denna bild av Marii på fejjan : )

Som sagt träffade vi Marii & Josefin ! Alltid lika kul & dom är så snälla så. Jag kan ju säga att jag behövde inte bära Mira något under tiden vi var med dom : ) Det blev mat, fika, shopping & blöj byte ståendes för Miras del ! Haha. Även Simon, Josefins nya boyfriend hann vi med att ta i hand, trevlig prick & hoppas han gör våran petiga, kräsna Josse lycklig ! Mira har varit jätte snäll & pratat, tjatat, skrattat hela dagen. Duktig tjej!

Det är våran dag & den har varit jätte bra!

PUSS & KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0