fredag



ÄNTLIGEN FREDAG!
Man längtar alltid till Fredagar, iaf jag : ) Som tur är går veckorna så himla fort nu mera. Fredag & en helg helg har vi framför oss och jag är HELT ledig. Sköönt att få vara ledig en lördag! Eftersom jag vanligtvist jobbar varje lördag.
Idag ska vi ner till öppna förskolan för ung-mamma grupp kl 10.00. Mira ska strax få sin gröt & jag ska nog ta mej en macka och en kopp tee. Man får smörgås, kaffe & te nere på öppna förskolan, men jag äter varken smör eller ost ( som är det enda pålägget ) eller dricker kaffe. Så jag får äta innan vi går dit. Lina & Milla ska också dit, då kankse der kan bli lite mer skitsnack denna gången!



en rolig bild på Mira när hon är nyvaken : )

Sötnosen!


Ha en bra dag !

PUSS & KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0