FREDAG



NU ÄR DET FREDAG!
Jag & Mira har varit nere på öppna förskolan där det idag var ung-mamma & förvånantsvärt var det fullt i folk ! Eller fullt och fullt, men mer än vanligt iaf : ) Roligt att träffa alla ! Så nu har vi precis kommit innanför dörren & jag längtar tills Mira vill sova så jag kan ta all tvätt som hänger & slänger över allt. Hon somnade i vagnen på väg hem men direkt vi kom hem slog hon upp ögonen som en sol.. Typiskt.

Vi får se om det blir någon träning idag eller inte, det är nämligen så att varken Marie eller Hajir kunde idag & jag ska egentligen iväg till min faster & hennes gubbe för han fyller 50 år. Vi får se, kankse kör zumba 3 gånger, 20 minuters programet 3 gånger alltså. Då blir det 1 timmes träning ändå : ) Antagligen skulle vi till gymmet i morgon. Body pump 9.30 & Energy 10.40.

PUSS & KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0