gårdagen & guldhjärta



Dåligt med uppdaterande igår också. Hade fullt upp hela dagen. Lina kom hit med frukost på morgonen, färska frallor med skinka, sallad & gurka, apelsin juice & en liten påse godis! Det var jätte gott : ) Alltid lika gott om man får det hos någon annan & som nu att hon hade med sej. Om man hade det hemma varje dag skulle man tröttna.. Eller jag iaf.. Japp, vi åkte med pappa till Säffle där vi gick på Lidl, Eriskhjälpen, Linas bokföringsbyrå & pappas jobb + en utlänning som följde efter oss över allt.. Väl hemma i Åmål åkte vi till 50`s & käka mat/fika. Jag & Pappa åt och det var super gott, mycket bättre mat nu när dom bytt ägare. Så gott så jag skulle kunna åka dit idag igen & äta. Även Mira, Lina, Milla & snälla Ebba var med ! Hem, bytt om, drog till gymmet för body combat en timme med söta Elin. Resten av kvällen bestod av tv-tittande & en tacos.





När Lina kom hit igår hade hon med en present till mej, från mamma ! Det är ett halsband som mamma fick av pappa dagen efter dom gifte sej ( tydligen ska man göra så, eller förr iaf ) Som ni kankse ser är det ett hjärta i äkta guld med en lila sten & hjärtar är helt knokligt, för när jag var bäbis bet jag sönder det när mamma hade det på sej. Därför fick jag det tillsammans med en jätte fin guldkedja ! Tack älsklings-mamma, det betyder jätte mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0