hembränt & zumba


HEEEEEEEEEEEEJ!
Dagen på jobbet gick segt idag.. Kan vara för det var så dåligt med folk, som en kud sa " Bränner alla själv här i Säffle eller? " med riktig värmlänska.. Vem vet, det kankse är så?!!
Mira är på toppen humör & har varit det hela tiden jag har varit hemma : ) Henrik fick åka till jobbet och jobba lite när jag kom hem, så hoppas han kommer snart så jag slipper vara själv.
Jag har fått en dvd av lill-Jonas, jag bad han ladda ner & bränna ut zumba till mej! jag var på det i somras & det var jätte kul och det är inte alltid jag har tid att dra till gymemt då Henrik kan få jobba över osv så jag tänkte att det kan vara kul att ha här hemma. Dock har jag inte testat den än, men hoppas jag kan göra det idag : )



Nu ska jag försöka städa upp här hemma : )

PUSS & KRAM

Kommentarer
Postat av: Jenny

åååh, var hitta du det ?! Jag har letat men hittar ingenstans att ladda ner ? :(

2011-01-12 @ 19:27:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0