kväll



Godkväll på er !
Va har ni för er ikväll?
Jag & Henrik sitter och kollar på kanal 5, på Filip & fredriks årskrönika 2010. Vet inte om den gick på nyårsafton? Vi såg det inte iaf då.. Jag hat ont i hela kroppen, kankse inte så bra att träna ett mördar-pass när man har träningsvärk i hela kroppen : ) Men om en vecka är det ju iaf över!





Här får ni 2 bilder på mej, nyduschad!

Imorgon ska jag & Mira hem till Madde & Malva för att hälsa på ! Blir roligt, det är alltid lika kul att komma dit. Även ett par ärenden på stan står på listan. tex till inter sport för att lämna tillbaka en tröja, köpa damsugarpåsar & dra till Ica för att hämta ut mitt paket det är bara några utav grejerna att göra! Henrik är ju hemma och är ledig så då får han bli med oss : )


PUSS & KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0