lördag


Förlåt mina vänner, men jag har så mycket annat för mej så jag orkar inte ens sätta på datorn när jag väl kommer hem. Men jag ska verkligen försöka bli bättre på att uppdatera : )
Jag ska snart iväg & jobba men före det en sväng till Kasenberg & mata booboo som ligger där ensam på kasenberg.
Jag drack i mej en kopp tee alldeles nyss & jag känner mej helt kokhet, som om jag hade feber men nåste vara att det blev för varmt & jag drack det för fort! Kan det vara så tro? så jag slipper feber...

Ikväll blev jag sugen på att dra till Xo med ett gäng tjejer, eftersom jag drömde om det inatt : ) Men antar att det blir en lugn hemma-kväll ist! Lika bra det, man har inte tid att vara bakfull när man har en liten Mira här hemma !

Vi hörs sen : )

PUSS & KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0