Måndag



Måndag !
Jag har haft för mycket att göra idag för att blogga eller inte! Lina kom hit imorse & gjorde oss sällskap genom att ligga på soffan och sova : ) Hahah, vi drog vidare upp till mamma där det bjussades på mat ( pasta & en god pastasås ) & massa fika. Alltid lika skönt att komma hem till mammsen, mat står alltid på bordet när man kommer dit & självklart världens godaste! Hem igen för att egentligen ge sej ut på en promenad med Henrik & Mira, men det blev inte så, vi orkade inte helt enkelt & lite väl kallt för att ge sej ut : ) Men vi trivs här inne i lägenheten så vi sitter mer än gärna inne!

Imorogn händer det ist grejer, då åker jag & Mira med Lina till Näl för ett ultraljud : ) Hoppas jag & Mira får följa med henne in & kolla på den! Åååh, mysss ♥ & efter Näl blir det ist överby för en date med Josefin & Marii, kommer nog bli roligt att träffa dom, Josefin har inte sett Miira på länge.. Hmm, något som jag behöver som jag ska passa på att köpa tro? Inget jag vet men det skulle vara kul att ta en sväng på Cubus, där hittar man alltid något iaf på den butiken i Etage huset!





liten Miira ♥

Nu ska jag försöka palla mej ut på en springtur i kylan : )

PUSS & KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0