nunii


Jag drog på mej gympa-dojjorna, fyllde vattenflaskan & feel the rythem så att säga : ) Zumban var sjuukt kul men aningen för kort för min del. Var ett pass på 20 minuter men jag fick köra det 2 gånger & då blev jag varm i kläderna! Kändes inte som man gjorde det mer än 5 minuter & sen var det klart! Tänk om jag kunde köra detta 1 gång om dagen, i will try !






Nu har äntligen Henrik kommit hem så vi ska göra gröt till Mira, sedan välling & köra på med 5-miuters-metoden som vi började med igår.. Eftersom Mira har fått lite andra sov-tider nu efter hon var sjuk, hon har alltså inte lagt sej en dag innan 00.00 & så kan vi inte ha det.. Igår la vi henne vid 21-tiden och hon skrek i 1 timme ungefär innan hon slocknade, jobbigt men som sagt så lär dom sej efter ett par dagar. Vi får kämpa vidare & hoppas det blir bra & att vi får henne i säng vid 20-tiden idag.

PUSS & KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0