söndag



Idag ska jag försöka uppdatera lite mer än vanligt då jag alltid på söndagar har mest läsare : )

Dagen började med sovmorgon till 8.30 & Mira fick hoppa till våran säng för mys & gos! Hon är supermysig när hon precis har vaknat, vi låg tillsammans allihoppa i en halv timme innan vi gick upp för att koka hennes gröt. Hon smaska i sej allt medans jag & Henrik käkade rostat bröd med apelsinmarmelad ! Huur gott ?! Jag äter ju ganska mycket i allmänhet & idag orkade jag bara 2 brödskivor, vet inte varför men antar att jag snart är hungrig igen!

Gårdagen/kvällen/natten spenderades med syster Lina & Josefin som var hemma över helgen. Hon skulle köra hennes pappa & hans kompisar till Säffle och sedan hämta domnär det var slut så hon dom blev lvar till 1.00 tiden ! Henrik & Danne fick alltså en hel kväll & natt i garaget : ) Lycka för dom! Det blev godis, chips, dricka & varma smörgåsar till oss blandat med massa skitsnack, baby-talk & förberedansde förlossning ! Jätte mysigt att ni ville komma tjejer! Mira var med hon också men blev trött vid 21-22 tiden & fick välling och somnade gott i sängen ! " glas vin blev det för min del också, Josse ville ha men tyvärr var hon ju fylle-chaffis så hon fick nöjja sej med cola & vatten !



testade detta vinet igår & det var helt okej !

Nu ska jag leka lite med min kära dotter så hon får leka av sej innan hon ska ta sej en sov-stund!

PUSS & KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0