söndag


Första söndaegn detta året!
Jag fick sovmorgon & sov till halv 1 : ) Det behövdes verkligen, men man blir lite trött i kroppen hela dagen när man sover så länge, man vaknar inte till som man ska..
Henrik åkte till jobbet för att hjälpa pappa med hans bil så jag & Mira har inte gjort något idag ännu. Bara käkat frukost ( för min del, Henrik & Mira va uppe vid halv 9 )



limpa med pepparsalami, tee & yogert.



min sötnos



Såhär står det i Miras rumpa idag!

Jag ska försöka dra iväg & träna idag. Body Combat kl 16.30. Ifall Henrik är klar vill säga.. Men det hoppas jag att han är. Tänkte om man skulle ta cykeln upp, men är det någon som rekomenderar att cykla i detta vädret tro? Den är helt insnöad, så det blir som att "gå ut & skrapa rutorna på bilen" men nu fixa cykeln : )


Vi hörs senare!

PUSS & KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0