svar på tal



Jenny frågar om zumba-skivorna som jag har här hemma.
åååh, var hitta du det ?! Jag har letat men hittar ingenstans att ladda ner ? :(

Svar: Jag har inte en aning om vart dom är ifrån då en kompis till min pojkvän ladda ner & fixade skivan till mig. Men jag fick kolla på sidan & välja "vilket zumba" jag ville ha, och där fanns det flera 100.. Så det måste vara en större sida men inte pirat bay iaf minns jag. Jag kan ta reda på det !


Jaa mina vänner : ) Idag blev det ett body combat-pass & det var nästan lika jobbigt som förra veckan, men det var inte så mycket folk denna gången så det var inte riktigt så varmt! Imorgon ska vi dit & köra ett lugnt pass, så vi inte kör på max hela  tiden, då kommer jag garanterat sluta efter ett tag.





Idag blev det 2 flätor i håret som pippi långstrumpan!

Nu ska jag försöka laga till någon mat då jag ätit dåligt idag.. Men då är frågan vad man ska laga till? Pasta & nån pasta sås kankse? Hmm, det återstår och se !




PUSS & KRAM

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jättegärna, vore himla snällt ! har letat jättelänge efter det!



Jenny

2011-01-13 @ 20:37:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0