tisdag



Hej mina vänner!
Igår fick det bli en så kallad " bloggpaus " haha, jag hade inget att skriva om eller lust/ork heller.
Jag & Mira var iaf hemma hela dagen, Lina kom på eftermiddagen & det slutade med att Reine och Alva kom hit på fika! Jag slog på stort & lagade mat förresten, det blev hemmagjorde pannbiffar, potatis och sås : ) Det blev jätte gott! Så idag blir det stekt potatis & bacon av det som blev kvar från igår !
Det blev även 1 timme med ett step-pass uppe på gymmet.

Idag blir det nog att vara hemma också om jag inte orkar mej ut på en promenad. Henrik har garage-kväll så vi blir ensamma ikväll. Någon som inte har något för sej ? Jag kan bjussa på macka & tee.




Mira ska nog snart sova middag & då måste jag passa på att städa : )

PUSS & KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0