nytt år



GOTT NYTT ÅR TILL ER ALLIHOPPA!
Det nya året har börjat med sovmorgon här hos oss & en kopp tee med 2 toblerone bitar.. Lina undrade vad mitt nyårslöfte skulle bli igår "sluta med godsaker" sa jag, det gick ju sådär : ) Men så tänkte jag, jag kan ju dra ner på det för det funkar inte att sluta helt.. Men jag ska iaf försöka bli bättre med mat, ist för att äta godis hela dagen.. Inte bara för min skull för som det ser ut går det att leva på godis utan att jag blir en michelinegubbe.. Men för Miras skull, jag vill inte att hon blir en sån där unge som bara äter godis/chips & dricker dricka. & det första vi får göra då är nog att dra ner på godis & gott här hemma.

Gårdagen spenderades i Ärtemark hos Emma, Johannes & Elsa. Det var jätte trevligt, god mat & trevligt sällskap. Vi fick åka hem till slut då alla barnen blev jätte trötta & bara bråkade. Vi får ta en kväll utan barn fram över tycker jag : ) Lina & Danne åkte med hem till oss med popcorn, chips & godis så vi fick kolla på raketerna. Även Mira var vaken då.. Men hon somnade ganska fort efter : )



den enda bilden som gick att föra över, Monica leker : )

Hoppas ni hade en bra kväll/natt igår!

PUSS & KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0