viin



HEEE        J !
Lina har varit här hos mej & Mira för lite lunch. Pasta & pastasås blev det, supergott! Även lite choklad till efterrätt : ) Vi ha även varit nere på öppna förskolan där det idag var ung-mamma grupp. Vi fick måla krukor ( som Milla hade fixat ) men min blev visst kvar där nere.. ´
Idag är det mys-dag ! Men jag tror jag ska hinna med en tur till gymmet för body combat vid 18.00-tiden.



Jag vill till bolaget & köpa mej en flaska vin som jag kan smutta på ikväll : ) Underbart att kunna sjunka ner i soffan med en mjuk & goo filt, godis, god mat & ett glas vitt! Mmmmm, hör ni vad gott? Jag längtar tills Linas bäbbe ploppar ut så vi kan sitta tillsammans i deras nya stora hus & dricka vin varje kväll! eller lite då & då iaf.

PUSS & KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0