18.13


Ny vecka igen.
Veckorna går så fort så nu är det snart höst/vinter igen. Haha! Jag längtar faktiskt efter lite mörker, så man kan tända ljus & mysa i raggsockar. Eller hur ?

Jag har jobbat idag, fick jobba över 2 timmar. Mira har åkt iväg till gfors & ska vara hos farmor ett par dagar. Rättare sagt tills på Onsdag.. Jaa, jag saknar henne redan! Min lilla tjej.
Jag har även hunnit med en springrunda ute på hannebol. Fattar inte varför jag tycker att det är så sjuuuukt jobbigt. Förr sprang jag varje dag, men nu är jag helt död efter 3,5 km. Hoppas kondisen kommer tillbaka !



Nu ska jag försöka städa lite medans Mira är borta, även ta en sväng ner till förrådet & kolla efter mer bäbis kläder till lilla Tuvan : )

Ha en bra kväll !

/Marie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0