20.35

Torsdag!
Jag har gått och trott att det har varit fredag hela dagen, vet inte varför jag känner så ? Jag jobbar ju 2 dagar till innan jag får ta helg ! Om jag får säga det är det faktikst ganska skönt att jobba, så slipper jag gå ut varenda dag som man säkert skulle gjort. Räcker med lördag ( OM jag ska ut då vill säga ) Har inget sug ännu..
Jobbet har gått fin fint idag, mycket att göra & trevliga kunder såklart! Imorgon lär det nog bli en hel del för vi har ju många bluesare som kommer till säffle för att handla för allt brukar ta slut i Åmål.
Jag & Mira har precis varit ute och tagit en promenad nere vid örnäs, kollat in alla fulla gubbar ! Jag har fått ont i halsen så vill inte ge mej ut och springa idag. Det får jag ta när jag känner mej bättre. Så skönt väder nu ! Hela Åmål är fyllt i blues-folk ända tills på söndag : )
Nu blir det riskakor & Tee!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0