21.46

Hej & håå : )
Här är det dött på skriv-fronten men har haft fullt upp hela dagarna.
Mira sover & vi har precis käkat hemma gjord nacho-tallrik ! Mycket gott. Köttfärs, chips, sallad, rödlök, tacosås, cream fraich & feta ost!



Har faktiskt tränat både i söndags & måndags! Springtur med Josefin i söndags & friskis & svettis med Milla igår. Springturen tog kål på mej och friskis & svettis va lika kul som vanligt! Jag har sån fruktansvärd träningsvärk i tuttarna & armarna efter alla armhävningar.. Skönt att det känns ! Idag blev det "a day off" så blir det en springtur imorgon ist.
Imorgon åker jag till Säffle och jobbar & kl 10.00 åker jag vidare till Grums och jobbar där. Dom behövde folk så såklart kunde jag ställa upp!
Miras farmor hämtar henne på dagis imorgon & ska ha henne till Torsdag för hon saknade henne så mycket ! Så snällt så. Underbart att ha en familj som ställer upp när som helst & hur mycket som helst!
Ni är guld värda ♥
Puss & Kram !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0