14.23


Torsdag!
Jag har haft dom värsta dagarna i mitt liv. Legat på näl med Mira som slått sej gul & blå.
Hon har hjärnskakning, en spricka inne i ena örat, feber, förkylning & ett blå öga som är igensvullet.
Både jag & Henrik har varit med henne från måndags tills igår när vi fick åka hem.
Ursch, jag har aldrig vart såhär ledsen & knäckt.. Nu märkte jag verkligen vad hon betyder för mig. Hon är mitt allt! Tänk om något värre hade hänt :( Jag skulle aldrig förlåta mej själv om hon inte klarade sej såhär bra.
Man får ett nytt tänkande.



Lilla hjärtat!

Annars mår vi bra, under omständigheterna. Hon blir piggare för varje dag & får i sej mat och dryck nu. Nu sover hon i soffan så gott!

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: camilla

Lilla lilla gumman !

2011-06-09 @ 18:50:13
URL: http://caamillakarlsson.blogg.se/
Postat av: lina

Ja lilla Miran ..<3

2011-06-09 @ 20:06:51
Postat av: lina

Ja lilla Miran ..<3

2011-06-09 @ 20:07:21
Postat av: Cizzi

Stackars liten! vad hände? Tänker på er!

2011-06-11 @ 13:44:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0