20.15


Fredag!
Heeeelg för dom flesta men inte för mej än. Jobbar i morgon & efter det får jag äntligen ledigt!
Imorgon eftermiddag ska jag, Lina, Monica & Camilla till hörnan och käka mat. Fira Milla för hon tog examen förra veckan. På kvällen ska jag hem till Jonas för en kall cider på hans balkong : ) Huuur gööt låt inte det? Får se om det händer nåt mer, säkert Xo om jag känner oss rätt.



På måndag kommer Mira till mej ! Sooom jag har saknat henne, det är så tomt här hemma när hon inte är hos mej. En vecka stannar hon innan hon ska till Henrik igen..



Min knäppisgumma : )


Kommentarer
Postat av: limpa

Finns den cidern på bolaget nu ? Köp med en i så fall till mig ..:) hur läskad blev ja inte nu

2011-06-03 @ 20:28:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0