22.57


Torsdag!
Idag har jag fått mycket gjort känns det som, eftersom jag bara jobbade ett par timmar. Mamma & jag skulle shoppa lite i säffle och såklart hittade vi massa fina saker. En klänning, byxor, örhänge, tunika, kläder till Mira och Tuva & jordgubbar för endast 15:- + present till mamma som fyllde år igår!
Kalas hos mamma på eftermiddagen, jag hann till och med sitta i solen lite. Grillat kött, färsk potatis, potatissallad, smör & bröd, kycklng, sallad, öl & mousserat rosèvin! Helt underbart.
Kvällen avslutades med en springtur i skogen. Jag såg 2 ormar, en död & en levande. FY FAN vad rädd jag är för småkryp.. Ursch !



Tummen upp för mej !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0