Ja, idag har min statistik stigit i höjden. Antar att det är för ändringen på facebook "från att ha ett förhållande till att vara singel" Facebook, det är där det händer & där man får reda på allt.
Iaf, jag & Henrik är inte tillsammans mer. Det har hänt en hel del det sista & vi båda är delaktiga i allt som hänt. Plus att det är mycket mer som har hänt än vad folk vet om. Som vanligt i Åmål går det massvis med rykten. Men det är bara jag & Henrik som vet hur det ligger till & är väldigt tacksam om folk slutar lägga sej i mer än vad dom redan gjort.
Nu är det som det är & vi får tänka på Mira och att hon får det bra. Det är huvudsaken, eller hur! Vi är ju inte det första paret som går isär, framförallt inte när det är barn med i bilden.

Jag ljuger om jag säger att jag inte älskar han, för det gör jag, mycket! Han är en väldigt stor del av mitt liv & kommer alltid vara då vi har världens bästa tjej tillsammans. Henrik är en jätte bra kille & jag önskar att vi hade tagit vara på tiden tillsammans lite bättre.












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0