tuvan


Lilla Tuva-tott! Idag var första gången jag vågade hålla dej. Du är lätt som en fjäder, du sov så gott på mej! Ååh, lilla sötis tjejen : )







Såå goo så, min systerdotter!

Jag tänkte knalla iväg till Lina & Danne som bor precis bortanför mej förut, då grannen Kaj kommer ut & skulle ner till stan så jag fick skjuts bort till dom. Tack Kajjan ! Väl hemma hos dom fick jag jätte god macka med stekt äggvita & bacon, tee, chips, ostbågar, tutti frutti & choklad. Där är det fest var dag !
Nu ska jag försöka komma i säng & hoppas på att kunna sova lite bättre än vad jag gjort dom senaste nätterna.

PUSS & KRAM
Marie

Kommentarer
Postat av: Katja

Hej & tack för kommentaren! :)

Japp, hon har egen studio.

Här har du hennes blogg adress så kan du kontakta henne där, samt se andra bilder & även priser.



Ha det bra och pussa söta Mira!

Kram



www.ckonradsson.blogg.se

2011-03-14 @ 19:06:04
URL: http://katjawallin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0