07.21

Godmorgon sunshinnes !
Idag ville Mira gå upp kvart över 6, hon brukar allt somna om ifall hon vaknar innan klockan. Men inte idag. Så vi har redan varit uppe en timme. Hon har redan hunnit med att grina, busat, cyklat, klämt fingrarna, druckit mitt te, käkat frukost, myst med snutten, kollat massa barnprogram & käkat gurka.. Vad mycket hinner man på en timma ? Plus att jag fått på mej kläder & lagt lite makeup..
Snart bär det av till jobbet & efter Säffle blir det karlberg och alla godisätande elever : )



Bild från google.

Konstigt nog känner jag inget i vaderna/benen efter gårdagens springtur på bandet.. Väldigt knepigt! Men jag ska inte säga för mycket för det kan ju lika gärna komma under dagen.
Idag blir det inget gym, då Henrik har garage-dag. Så det blir bara hemma kväll med Mira & tvn, skönt!

Ha en bra dag !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0