07.38


Mooorning mooorning !
Hej Måndag, hej ny vecka, hej 5 dagar (6 för mej) tills helgen..
Dagen började bra med att jag kände mej hyfsat pigg & Mira lika så. Yogert & macka har hon fått i sej redan, min duktiga tjej : )
Jag ska jobba som vanligt, fast bara några timmar. Denna veckan är jag ledig Onsdag men jobbar ju Lördag då så är ju 5 dagars vecka iaf. Man ska vara glad för det man får : ) Hellre några timmar än att bara gå hemma.
Såå svårt är det inte att få jobb, om man verkligen vill.

Jag SKA ta mej till gymmet idag också ! Va alldeles för länge sedan vi var där nu, men vi har haft fullt upp med annat. Nu är det inga planer för veckan så då får iaf jag försöka hänga där ett par dagar !
Kankse skulle spinna lite idag ? : )

Nu ska vi göra oss ordning & gå ut i bilen och skrapa rutor ser jag..  Jippii..

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0