16.53


FREDAG !
Nu äntligen är fredagen här igen. Alltd lika skönt, även om jag ska upp & jobba i morgon bitti. Lördag är helt okej att jobba faktiskt eftersom dagen går så fort och mycket kunder : )
Kvällen är fullspäckad ! Först ska vi ut & käka med pappsen ( sen farsdag present ) & direkt efter det drar jag och kankse Lina vidare till Cämmy för lite Idol-mys som hon sa. Vin & tjat skulle jag tro att det blir. Jag köpte mej en halv flaska vin faktiskt, så 1 stort eller 2 små glas blir det : ) Kommer bli trevligt!



Får se hur detta vinet smakar !

Vitt vin, torrt, friskt & fruktigt.
Torr, ungdomlig, fruktig smak med inslag av grön banan, äpplen och citrus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0