20.12


Godkväll : ) Jag är helt slut idag. Knepigt, för igår la jag mej i tid & sov bra hela natten.. Men men, så är det. Hoppas jag är pigg & glad imorgon ist!
Jag har iaf jobbat, slutade 14.15 så var bara halv dag. Åkte till mekonomen efter det och fixade äntligen lampor till bilen ( en fram- och en baklykta är trasiga ) En snäll kille där hjälpte mej med framlyktan ! Schyyre : ) Kommer inte in i bagagen så den kunde han inte fixa på plats. Köpte även spolarvätska som jag inte haft i bilen sen jag köpte den i somras. Shame on me ! Henrik fick hjälpa mej att fylla på spolarvätska & olja ( som också var slut ) för det har jag aldrig gjort och hade inte en aning om vart vad ska vara !

Skulle ha hämtat lite julgrejjer men det hanns inte med, så det får bli lördagsgöra när jag är ledig !
Det är ju 1a advent på söndag redan. & endast 1 månad kvar till julafton.... Oj oj, tiden går.
Pyyynta pyntaaa pynta !!



Ha en bra kväll : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0