12.18

O N S D A G !
Mitten av veckan och jag är ledig. Skulle egentligen ha jobbat 3 timmar men Henrik kunde inte vara hemm för det, så idag var det min tur. Mira är nog helt feberfri idag men bäst att vara på den säkra sidan. & imorgon är jag ledig !
Skönt med 2 lediga dagar mitt i veckan.
Ikväll är det meningen att jag & Lina ska åka till Karlstad på mässa / middag ! Tuva har fått feber nu så vi får se hur det blir. Hade vart såå mysigt ! Men självklart kommer barnen i första hand.
Förmiddagen har spenderats med Camilla & Nicke som har varit här på besök. Klippning, kaffe, te, juice & fikabröd ! Mycket trevligt. Det blev även lite skridskoåkningsplaner & nyårsgalej !
Hejdåå !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0