09.40

S Ö N D A G
Hela veckan har jag jobbat & för ovanlihetens skull var jag ledig igår ( Lördag ) som jag aldrig är annars.
Jag, Lina, Tuva, Danne & Lukas åkte till Karlstad för lite shopping. Är det inte alltid så att när man har pengar och kan unna sej saker så hittar man ingenting.. Jag hittade iaf gejer till min halloween outfit ! Så förhoppningsvist är det klart iaf : )
Igår kväll fick jag testa på att vara 2 barnsmamma : ) Tuva var här medans Lina & Danne var och åt middag i Bengtsfors med Danys släkt. Det gick jätte bra. Mira la sej vid 20.00 tiden & Tuva somnade en halv timme efter.
Skönt att det gick så bra !

Idag är det meningen att vi ska till badhuset. Jag & Mira, Milla & Ebba och kankse Lina & Tuva !
Bada, fika & mysa runt. Måste man raka benen för att vistas i badhuset? : )



Hoppas ni får en bra dag !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0