12.56

Hejsan alla !
Jag har som vanligt vart i Säffle & jobbat på förmiddagen. Åkte raka vägen till Bvc & öppna förskolan där Lina och Tuva var. Det är ju sällan man är där nu mera när man jobbar & barnen är på dagis. För ett år sedan hängde man ju där flera dagar i veckan med massa mammor & pappor ! Tiden går ju så fort... Men där var det precis som vanligt !
Mira har tagit dagis-kort idag !! Tjohho, och det hade gått bra sa dom : ) Men i morse när jag fått på henne alla nya fina kläder som hon skulle ha, tror ni inte hon spiller ut en hel yogert på sej ? Ååh, jag skulle bara borsta tänderna fort och hon satt och surade i soffan & då ville hon ha yogert såklart, men inte när jag var med.. Bara att byta om igen. Såklart blev hon lika fin i "plan B"-klänningne !
Som Cici sa igår på dagis -"Den ultimata julklappen"

Nu kommer snart Lina & Tuva hit, då bjussar jag på soppa : )





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0