20.51

Såhär ser det ut ikväll : )



Fredrik & David är här och ska sova över ( en natt till )
Vi äter chips & popcorn och dricker dricka ! Såå gott. Men det får allt bli träning i morgon!
Jag har jobbat idag & det gick väldigt segt. Vart var alla Säfflebor idag ? Så himla lugnt har det aldrig vart på en lördag..
Igår var det tjej-kväll hos Lina. Jag, Lina, Milla & Monica åkte dit för lite pastasallad, bröd & vin. Väldigt trevligt & fortsätte sedan till Dalhall för bowling ! Jag kom näst sist, men gjorde min första strike !
Vidare till Hörnan där det var dött så blev en tidig kväll för mej, tuur det eftersom jag skulle upp idag och jobba.
Riktigt trevligt, men nästa gång får vi ta det när alla är lediga dagen efter !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0