22.14

Måndag !
Sovmorgon blev det idag till lite över 8.00 snåret : ) Underbart att få sova så länge. Henrik skulle till doktorn i Karlstad så jag & gumman åkte med dit eftersom jag var ledig idag.
Doktorn & sedan Bergvik ( ett måste när man är i Kstad ) Dåligt med pengar i min kassa så trodde att jag skulle hitta massvis med grejer, men hittade inte en enda grej ...Konstigt nog ! Iaf, vi fick bytt en jacka som Mira fått av mamma men som var alldeles för stor. Så en jacka, 2 tröjor & en klänning blev det till Mirisen !
Hem, handla, laga mat och iväg på Me & I-party hos Mimmi & Hailey. Massa fina kläder, trevligt folk & god fika!
Resten av kvällen har spenderats i soffan med tee & riskakor, ensam mamma & hollywood fruarna : )
Mira skulle baka en dag här : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0