16.37

Helvete !
Jag har aldrig i hela mitt liv mått såhär dåligt.. Började med att jag kände mej illamående igår kväll så jag gick och la mej typ 22.00.. Vaknade vid 00.00 & då började mitt helvetesnatt.. Spytt minst en gång i timmen förutom mellan 03-05 då jag fick sova. Annars har jag inte sovit någonting.
Nu har jag inte spytt på några timmar så hoppas det blir bättre, men illamåendet är fortfarande kvar..
Jag har spytt så mycket så jag har ont i halsen och sjuuukt ont i ryggen.
Jaja, lite synd är det allt om mej. Tur Henrik har vart hemma idag !
Puss !

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Usch, magsjuka är ingen höjdare! :S

Hoppas att de blir bättre snart!

2011-09-19 @ 18:24:06
URL: http://emiliemimmijohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0