090412

G O D K V Ä L L !
Hur har ni haft det under påskhelgen ?
Jag har haft det jätte bra, förutom att jag har vart förkyld.
Skärtorsdagen så var vi bjudna hem till mamsen på mat. Massa mat uppdukat och som vanligt äter man alldeles fär mycket för det är så gott ! Reine, Wera & Alva var där och hälsade på, mycket trevligt !
Långfredagen var väldigt lugn & skön, körde Mirisen till farmor & farfar.
Påskafton började med jobb med mycket folk som skulle ut och vara fulla tydligen : ) Efter jobbet åkte jag raka vägen till mormor där det väntades mat. Mycket gott ! Kvällen spenderades med Milla, Jonte, Nicke, Ali, Jansson, Mattias, Frida & Linda som drack. Jag agerade chaffis & följde även med till Xo en sväng. Alldeles för mycket fulla folk & alldeles för hög musik så jag traskade hemåt och gjorde mej varma mackor så Henke nyss kommit hem han också.
Påskdagen så åkte vi hem till Gfors för att hämta lilla gumman, där bjöds det på lite påskmat. Väldigt gott som vanligt! Fick med oss Davve hit och resten av dagen spenderades hemma och tog det lugnt.
Annandag påsk (idag) Sovmorgon till halv 10 snåret. Hemma på förmiddagen. Åkte till Madde, Malva & Fredrik på eftermiddagen för att lämna påskägg. Trevligt !
.
Hoppas ni orkar läsa : )
Nu ska jag sova !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0