160412

Måndag !
Ny vecka och det innebär nya tag ? : )
nya tag för mej blir det nog inte, kankse ska försöka mej på det där med att träna ?  Har vart väldigt dåligt med det nu det senaste. Förkyldningar hit och dit osv ..

Helgen har varit lugn & fin ! Alltid lika skönt att vakna upp utan bakfylla, huvudvärk & gårdagens smink !
Sleepover hos Lina & tuva lördag-söndag. Mira & Tuva leker massa medans vi ligger i soffan : )
Det blev iaf tacos, godis, dricka & chips ! & det är ju aldrig fel.
Nu ska jag snart dra iväg till Preem för att jobba. Skönt med lite sovmorgon eftersom jag är ledig ifrån Säffle idag. Blir dock jobb hela veckan framöver, så jag får vänta tills söndag innan jag får sovmorgon igen ! Säffle-Åmål, Säffle-Åmål, Säffle-Åmål....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0