041212

Heeeej i kylan : )
Så fruktansvärt kallt det är ute nu.. Fyyy, brrr !! Jag är inget fan av vinterhalvåret iaf. Det går an när det är lite mildare ute och snö, men detta här ? Nej, det kan vi vara utan. Hoppas det blir lite bättre snart.
Idag är det redan 4 December ! Vi har öppnat kalendern och Mira blir lika glad varje dag när jag tar fram den. Alltså bara 20 dagar kvar till självaste doppar dagen : ) Herregud, jag har inte köpt en enda julklapp än heller.
Får se till att göra det någon dag här. 
 
 
Så kallt så man får ha mössa inne : )
 
Henrik har dragit iväg till Uddevalla för kurs i 3 dagar. Så han är inte hemma förens på Torsdag kväll igen.. 
Jag & Mira får klara oss själv helt enkelt, och det fixar vi bra : )
Ikväll ska jag ta med en film från jobbet & ha myskväll med lite götte tror jag..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0