141212

 
HEJ FREDAG !
Alltid lika skönt med fredagar, eller hur ? ! 
Jobb jobb jobb, idag & imorgon kvar sen får jag en dag ledigt.
Jag måste försöka åka iväg till Karlstad på söndag för julklappsshopping. Eftersom jag inte haft tid att köpa en enda, förutom till Lina men den handlade jag ju på nätet.. Kan ju inte handla julklappar online till allihoppa.. & vi skulle behöva hälsa på faster Mii som fortfarande är kvar på sjukhuset :( Nästan 3 månader på sjukan, då mår man nog inte särskilt bra.. Ursch & fy, hoppas det vänder snart så hon får komma hem !
 
Jag längtar tills ikväll. Ska försöka hinna med en fika med Jonte efter jag slutar sen hem & göra pizza ! Åååh, plus att jag börjar inte förens 9.50 imorgon så behöver inte oroa mej för att komma i säng för sent som det lätt kan bli när det närmar sej helg.
 
 
Godingar ! ♥
 

Hej & Hopp .
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0