171212

 
Tjohoo, 1 vecka kvar till julafton !
Dock har jag inte köpt julklappar än. 
Igår åkte jag & Mira till Karlstad med hopp om att hitta nåt, tror ni jag köpte något ? Neeej, vi hittade ingenting.. Köpte en salva & duschcream... Det blev en tidig hemgång då Mira var så trött så hon somnade nästan vid bordet när vi käkade. Nästa tillfälle att dra och handla är på lördag efter jag slutar jobbet 14.30.. 
Jaja, det löser sej nog !
 
Idag har vi myst hela morgonen & om en timme ska vi försöka ta oss mot dagis :)
6 dagar kvar att jobba, sen får jag några dagar ledig hoppas jag! 
Nu ska jag ta fram lite frukost till oss.
 
 
 
 
Jag fick ett plåster av Mira som jag skulle ha på hakan då jag har ett litet sår där : ) Sötnos !
 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0