20.20

Helgen !
Underbar helg med massa myspys & fina vänner.
Igår körde vi ett mördar-pass på gymmet med Josefin som var hemma från Norwegen. Hej träningsvärk idag.. Hem för att duscha & få i sej lite i magen innan vi drog ut till Dalhall för att köra ett parti bowling !
Jag, Henrik, Mira, Lina, Danne, Tuva & Josefin spelade. Jag kom sist.. Handla lite kvällsmys & åkte hem till Lina & Danne. Nachos blev det, godiset åkte fram och även sällskapsspelen : ) Tick tack boom & Geni ! Jätte kul & super mysigt. Öl, cider, en flarra vin & sönderslaget vinglas senare så fick vi runda av runt 00.00.
Jag, Henrik & Mira tog gästrummet och sov över.
Kalas hela dagen idag för lilla Tuvan och även ett pass på gymmet för lite ben övningar : )

Yes, thats my day : )
Nu väntar jag på Henrik som ska komma hem från gymmet så jag kan laga till lite mat åt oss. Dåligt med riktig mat idag tyvärr.. Men nu blir det lite allt möjligt. Tacofärs, sallad, pommes osv : ) Man tager det man hager !

Puuuuussseliipuss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0