en sak till..

En sak jag helt glömt att berätta ju !
I år, rättare sagt 31 mars fyller jag hela 25 år !! Wiiiiieee : ) Lite närmare 30 och min 30års kris är i full gång ska jag tala om. Tänk åren från det att man fyllde 20.. Dom har ju bara rullat iväg fort som bara den och dessa 5 år jag har framför mej antar jag kommer gå lika fort. Jaja, det var ju inte det som var grejjer, utan att helgen innan jag fyller ska jag göra något som jag aldrig gjort innan men gärna velat gjort.
Jag & mina närmaste ska åka på en sån där cinderella-kryssning !
Så jag, Henrik, Lina, Danne, Milla, Nicke, Jonas & Mattias drar iväg och ska ha the time of our life ! Eller hur det nu är som man säger : )
Googlade och skulle ha en bild så hittade dessa, så nu vet ni vad jag har för förväntningar : )
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0