09.34


Godmorgon underbara söndag : )
Mira & jag låg i sängen över en timme i morse och bara kramades, pussades & myste !
Så mysigt  så.. Inte ofta hon har tid med att ligga still så länge annars.
Ignorera min finne på hakan : )

Igår var vi hos mamma & Anders för att käka tacoos ! Det var så himla gott så nu vill jag äta det varje dag fram över : ) Hoppas innerligt på att det blir den maträtten snart igen iaf !!
Vi åkte hem & la Mira som var jätte trötte fter en hel dage med bus i Gfors & hos mormor.
Jag joinade Camilla, Nicke, Jonas, Haglund och ett par till på Oscar`s som hade bartömning.
Blev nyktert för mej men hade lika trevligt för det. Träffade även på min & Linas absoluta bästa barndomsvän Sara Myrsell ! Som vi umgick med varenda dag, vi sov nästan ihop varje dag också. Antingen hemma hos oss eller tvärt om. Så himla mycket rolig minnen som man har tillsammans ♥
Hoppas vi kan ordna att vi kan ses så hon får träffa våra små liv som hon så gärna vill !
Gick hem efter tolv slaget, där dom snarkade för fulla hals både Henrik & Mira.
Ha en bra söndag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0