21.57

Hej för andra gången idag : )
Nu ni, nu ska jag inte skriva något intressant alls. Har inget att göra.
Vi har tvättat ( Inte allt, fick bli tvätt-tid imorgon eftermiddag också ) duschat, lagt Mira för andra gången idag, druckit te. Nu börjar jag bli lite hungrig. En goood kvälls macka kankse ? Yummii !

Jag, Milla & Ebba tog en promenad förut i snöovädret : ) Jätte mysigt ! Att man inte gör det oftare.
Vi gick en sväng & sedan gick vi till ishallen för att säga hej till Nicke som åkte med isbilen.
Blev såklart massa tjat och vi bestämde oss för att åka till simhallen på söndag för lite bastu & simning : )
Jag kan säga att det är iaf dags att köpa riktiga vinterskor & termobyxor när man kommer spendera tid utomhus under vinterhalvåret !



Natt macka blir det nu !

Puss & Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0