20.07

H E E E E J !
Vilken fin dag, men liiiiiite mycket blåst väl ? Men jag lovar, snart klagar vi för att det är för varmt ute : )
Jobb i Säffle och jobb i Åmål har stått på schemat idag.
Imorgon & Torsdag är det samma visa.
Jag såg på Camillas blogg att hon skrivit om våran kryssning som vi ska åka på om endast 3 dagar!
Hi hi, det ska bli så kul. Längtar att få vara iväg med mina nära & kära.

På tal om kryssning, det är ju för att fira min 25-års dag. Så här kommer en lista på vad jag vill ha ! Hoppas jag får allting!!


• En cykel + cykelkorg + barnsits
• En liten/mindre nesecär, helst fylld i nytt smink
• En ny kamera
• Nya träningsskor
• Träningsbag
Haha, skämt o sido. Det är saker jag ska köpa till mej själv någon gån i framtiden :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0